uporabniško ime 
geslo 
iskanje risank:

Nadgradnja SloCartoona:
jo nestrpno pričakujem!
me ne zanima

Prišlo je do napake. Počakajte trenutek in pritisnite osveži.Aktivni uporabniki
6 gostov

Število obiskov od 1.9.2002: 0
Opisi serij > Ameri¹ka animacija
 He-Man and the Masters of the Universe (2002)
Avtor: Shang Tsung | 29.01.2004
» Ne me hecat, He-Man se vrača !!! » To so bile moje prve misli, ko sem leta 2001 na uradni strani najmočnejšega človeka v vesolju prebral novico, da Mattel za dvajseto obletnico svojega heroja pripravlja novo verigo igrač ter seveda tudi novo animirano serijo. Ker je neuspešen poskus, The New Adventures of He-Man, v ustih pustil grenak priokus, je prvotno navdušenje zamenjal glodajoč zob dvoma. Bolje pustiti legendo v grobu, kot pa jo ponovno oživiti in jo osmešiti pred novodobnimi gledalci risank. A po ogledu prvih dveh sezon lahko rečem le: strah na stran, kajti He-Man se je vrnil sijajno pripravljen za novo tisočletje. Tokrat je prenovljen, boljši, močnejši in kar je najpomembnejše – boljši od dvajset let starega originala ! In če to izjavi velik privrženec originalne Filmationove verzije, potem nekaj resnice gotovo je v tem.

Zgodba nove verzije je popolnoma ista kot je bila v originalu. Skeletor si na vse kriplje prizadeva zavzeti grad Grayskull, ki je središče neverjetne moči, s katero bi zavladal Eterniji. Da mu ta podvig ne bi uspel skrbijo bojevniki, znani pod imenom Gospodarji Vesolja, ki na čelu s He-Manom, uradnim zavetnikom gradu Grayskull iz katerega tudi črpa svojo moč, na vsak način skušajo preprečiti Skeletorju, da bi uresničil svoj načrt. Vendar tu se podobnost z originalom konča. Ker je novi He-Man nadaljevanka to pomeni, da se zgodba iz dela v del nadaljuje in jo predstavlja na način, ki ga original ni nikoli. Tako začnemo odkrivati zgodovino Eternije, spoznavamo zgodovino glavnih akterjev ter se poučimo, da so mnogo pred Skeletorjem Eterniji vladali grozni Kačji bojevniki pod vodstvom mogočnega King Hissa. O dejstvu, da so avtorji risanke res dodobra preučili možnosti ter svet in nobeno stvar niso prepustili naključju, se prepričamo, ko nas risanka pouči o izvoru utrdbe Snake Mountain, ko nam skozi čeljust spuščajočo epizodo pojasni zgodovino in skrivnost gradu Grayskull in ko prvič v zgodovini He-Mana pojasni izvor moči, ki jo junak črpa iz stare utrdbe. Eternija ni bila še nikoli predstavljena tako dobro ter temeljito. Vsem ljubiteljem originala bo slina tekla v potokih, saj je He-Man 2002 najboljša animirana interpretacija kateregakoli super heroja v zadnjem času in kot taka vsekakor vredna ogleda. Ker so tokrat v svet animacije prodrli liki, ki jih bodisi v originalu nismo videli animiranih ali pa so se pojavili le zelo poredko, je slast še toliko večja. Kar se tiče animacije, v kateri je občutiti ravno pravšnjo mero animejevskega pridiha, efektov, glasbe ter vzdušja, nimam nobenih pripomb, saj je vse usklajeno brezhibno. Za nameček pa na osnovni izid vplivajo še druga zanimiva ljudstva, ki pa niso v zgodbo vpeljana le zaradi lepšega, temveč imajo gromozanski vpliv na samo Eternijsko dogajanje ter samo rdečo nit. Borba za Eternijo ni bila še nikoli tako epska, pestra ter atraktivna.

Brez potrebe bi še naprej pisal, saj ne bi znal povedati nič več kot sem do sedaj. Predvsem pa z besedami ne bi znal opisati občutkov ter vtisov, ki sem jih doživljal ob gledanje fantastičnega re-makea, ki pa je dosti več kot le to; je pogumno in herojsko in predvsem uspešno dejanje. Zgodba je napeta, zelo razvejana in spreminjajoča, liki so predstavljeni sijajno in predvsem je prisoten klasičen MOTU občutek, ki pa je nabit z modernim pristopom, kakor se za novo tisočletje spodobi. Kdo še pravi, da je original vedno najboljši ?


Poglejte si še:
He-Man and the Masters of the universe (1983)

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Osebe

Princ Adam
Adam je ¹estnajstletni fant in sin Eternijskega kralja ter kraljice. Ker je ¹e fant na ¾ivljenje gleda popolnoma lahkotno in vsakodnevne voja¹ke vaje jemlje kot zabavo ter kot sredstvo za vzdr¾evanje forme. Z ostalimi Gospodarji se zelo dobro razume, èeprav oèeta Randorja veèkrat spravi v obup s svojimi lahkomiselnimi in u¾iva¹kimi potezami. Ko dobi meè moèi se sicer malenkostno spremeni in zaène verjeti tudi v slabe strani ¾ivljenja, èeprav v bistvu ostane ¹e vedno u¾ivaè in lenuh. Na kraljevo odgovornost gleda z vi¹ka, saj se sebe ne predstavlja kot bodoèega vladarja Eternosa in misli, da je delo vladarja dolgoèasno in popolnoma nezanimivo opravilo, polno diplomatskih sestankov ter raznih sporazumevanj. Vendar se tekom dogodkov tudi Adam pouèi, da je biti kralj tako velikega kraljestva, ki vedno meji med mirom in vojno, dosti bolj odgovorno in nevarno delo, kot si je sam mislil.

He-man
He-Man, najmoènej¹i èlovek v vesolju, tokrat ni tako vsemogoèen, kot je bil v originalni seriji. Junak, ki svojo neverjetno moè pridobi s pomoèjo starodavnega meèa, v tokratni razlièici le pomaga prevesiti tehtnico na stran Gospodarjev Vesolja, vendar je bolj kot kdajkoli prej le enakovreden del ostalih bojevnikov dobrih sil. Kljub svoji neizmerni moèi in sposobnosti, je ¹e kako ranljiv, kar seveda lahko ¹tejemo le v plus seriji, saj s takimi potezami doda na globini in splo¹ni zanimivosti. He-Man je glede na to, kak¹no odgovornost nosi na svojih pleèih, mnogo bolj odrasel kot princ Adam. Je vsekakor bolj resnoben ter ne tako nepremi¹ljen, kot njegova druga stran osebnosti v obliki Eternijskega princa. He-Man je sicer kot klasièen junak verjetno najbolj enodimenzionalen lik celotne serije, vendar je glede na original predstavljen zelo dobro, predvsem zaradi te razliènosti, ki se ka¾e v odnosu z princem Adamom. Resda je ¹e vedno najmoènej¹i èlovek na Eterniji, vendar to ne pomeni, da je nepremagljiv, saj so mogoène sile narave ¹e vedno moènej¹e od njega samega, kar ka¾e, da tudi klasièni super junaki imajo ¹ibke toèke.



Duncan/Man At Arms
Duncan je tudi tokrat predstavljen kot izku¹en bojevnik ter izreden tehnièni mojster, ki skrbi za to, da Eternijska vojska vedno znova dobiva primerno in uporabno oro¾je za boj proti temnim silam. Tokrat je ta veteran predstavljen kot mnogo bolj resna ter preudarna oseba. Duncan, ki je bil èlan Eternijske vojske ¹e za èasa, ko so Eterniji vladali Elderji iz Hall of Wisdom, dobro pozna taktiko v boju in ponavadi svojim kolegom tudi podaja ukaze ter navodila. Je zelo dober prijatelj kralja Randorja ter stra¹no rad ima svojo posvojeno hèerko, poveljnico Eternijske kraljeve vojske, Teelo. Njegovi izumi so tokrat ¹e toliko bolj navdu¹ujoèi, saj se je Duncan ¹e posebej potrdil in zgradil izredna oro¾ja, ki slu¾ijo obrambi Eternijske palaèe, seveda pa niso izostala tudi prevozna vozila, tako zraèna kot kopenska in vodna, med katerimi pa zagotovo ponovno prednjaèi legendarni Wind Raider. Najbolj pa je zanimiv njegov oklep, kateri skriva toliko skritih adutov, od laserskih topov do sledilnih raket, ki Duncana prav zagotovo naredi enega izmed najbolj zanimivih Gospodarjev Vesolja.



Teela
Poveljnica kraljeve vojske ter posvojena hèi mojstra Duncana, ¹teje, prav tako kot Adam, 16 let, vendar si z Eternijskim princem skoraj ne bi mogla biti bolj razlièna. Teela je izredno zagnana, nepopustljiva, trmasta ter ¾ilava oseba, ki jemlje voja¹ke vaje stra¹no resno in na svet gleda mnogo bolj realno, medtem ko je stra¹no ambiciozna in nezaustavljiva pri doseganju svojih ciljev. Adama nese v vseh oblikah voja¹kih menevrov, ter ga vseskozi opominja, da naj vendarle bo malce bolj resen ter odgovoren. V ¾elji po èim bolj¹em uspehu, naredi tudi kako napako preveè, kar pa je seveda normalno, saj njen lik prikazuje neizku¹eno a hkrati resno osebo, ki se ne ustra¹i ¹e tako velikega izziva. Njena preteklost je zavita v tanèice skrivnosti in zato tudi kar nekaj èasa posveti raziskovanju svojega otro¹tva, saj hoèe izvedeti, kdo je njena prava mama in razjasniti nekatere dvome, ki jo muèijo.





Kralj Randor
Na moje veliko navdu¹enje, je tokrat Randor, kralj Eternije, predstavljen tako, kot se za vladarja mogoènega kraljestva spodobi. Tokrat kralj ni veè zapeèkar, ki vse svoje dni pre¾ivi sedeè na prestolu, temveè svojim bojevnikom pomaga v bitkah ter vzdr¾uje red in mir med raznimi Eternijskimi ljudstvi. Kot nas ¾e prvi del, The Beginnig pouèi, je bil Randor nekoè poveljnik Eternijske vojske, ki pa je po izginotju Elderjev postal kralj. Izoblikuje ga moèna osebnost in bolj primernega èloveka za vladarja, bi te¾ko na¹li. Spreten je z besedami in v diplomatskih razgovorih, prav tako pa zna poprijeti za bridko sabljo in se spopasti v prvih bojnih vrstah. Kot pogumen ter neustra¹en mo¾, daje potrebno samozavest tudi ostalim Gospodarjem, ki so za njega ( ki pooseblja moè kraljestva ) pripravljeni narediti karkoli. Kralj Randor je eden izmed najmoènej¹ih èlenov nove serije in je kot tak svetlobna leta pred njegovim predhodnikom iz originalne serije.


Kraljica Marleena
Marleena, ki z Randorjem predstavlja oblast in moè Eternijskega prestola, v tokratni interpretaciji ne prihaja iz planeta Zemlje, temveè je njen dom Eternija. To je seveda sijajno, saj ¾e ideja, da na prestolu Eternije sedi Zemljanka, ni bila ne vem kako zelo posreèena. Marleena je podobno kot njen mo¾, predstavljena v luèi, kot se za osebo takega kova spodobi. Kraljica je odgovorna in preudarna oseba, predvsem pa je iz njenih sicer zelo redkih besed, moè razbrati modrost. Marleena ne govori veliko, a kar se odloèi razjasniti, razjasni to zelo odloèno, kratko in jedrnato in nikomur niti na kraj pameti ne pride, da bi ji ugovarjal. Kljub resnosti, ki se ¹iri iz njenih oèi ter dejanj, je kraljica zelo dru¾abna ¾enska, ki zna razvedriti slehernega Gospodarja, èe je to potrebno. Tudi, èe ji grozi nevarnost, se ne vda, temveè poskusi s svojo drznostjo, iznajdljivostjo in domi¹ljijo, dogodke obrniti v svojo korist. Èe Randor pooseblja moè in razsodnost, potem bi za Marleeno lahko rekel, da oba elementa dopolnjuje z modrostjo ter odloènostjo.



Cringer/Battle Cat
Ker so se avtorji risanke tokrat odloèili, da Eternijske ¾ivali ne bodo govorile, kot je bilo to v navadi v Filmationovi verziji, tokrat Adamov ljubljenèek nima tako pomembne vloge kot prej. Cringer, sicer velik Eternijski maèek, je prav toliko kot je velik tudi pla¹en, saj se boji praktièno vsega, kar leze naokrog. Ob transformaciji se spremeni v ogromnega bojnega tigra, ki pa ni niti malo podoben pla¹ni maèki, temveè je nekak¹na me¹anica sabljastega tigra ter bojnega tanka, ki je v veliko pomoè He-Manu, saj ga ta promovira kot najhitrej¹o ¾ival na planetu.



Stratos
Stratos je poveljnik ptièjega plemena Avion imenovanega, ki se je boril za stran dobrih sil ¾e v èasih, ko so de¾eli vladali Elderji. Je dober prijatelj kralja Randorja ter Duncana. Leteèi Gospodar je eden izmed najbolj preudarnih oseb, saj v nobeno stvar ne sili na vrat na nos, temveè vsako stvar prej dobro premisli preden ukrepa. Je zelo moder ter miren, a v boju neusmiljen in zavoljo sposobnosti letenja zelo koristen èlen Gospodarjev Vesolja. Sicer se glede na originalno verzijo ne spreminja pretirano, kar pa je dobra odloèitev, saj je bil Stratos ¾e v originalu sijajno zami¹ljen ter dodelan. Potreboval je le, da ga avtorji malce izbrusijo in to so storili na najbolj¹i mo¾ni naèin ter poveljnika Aviona predstavili kot enega izmed najbolj¹ih likov v MOTU 2002.

Ram-Man
Ram-Man je v MOTU 2002 toèno to, kar bi moral biti ¾e v originalni verziji. Je zelo preprost in ne preveè pameten Gospodar, vendar nikakor ni tako moteèe neumen, kot je bil v originalu. Ram-Manova glavna odlika v boju je, da se lahko zabija z glavo v nasprotnike, èeprav ne poène samo tega. Oboro¾en je tudi z majhno sekirico in ostalimi priroènimi zadevicami. Tokrat je tudi na pogled mnogo bolj preprièljiv, saj je ogromen in zelo moèan, pri èemer izstopa njegov velik trebuh ter majhne, preproste oèi in znaèilen izraz na obrazu. Do prijateljev je zelo prijazen in je za njih tudi pripravljen tvegati ¾ivljenje. Ram-Mana razjeziti je skoraj isto kot podpisati smrtno obsodbo, saj drugaèe ne¾en mo¾ak v koèljivih situacijah lahko popolnoma ponori. Duncana spo¹tuje in vse kar mu le-ta uka¾e, ogromen mo¾ brezhibno opravi. Njegova edina ¹ibka toèka je, da se kljub svoji velièini boji teme.


Buzz-Off
Andreenids so pripadniki rase èebeljih bojevnikov, ki prebivajo v Meglenem Gorovju in iz njihovih vrst prihaja zelo ponosen bojevnik trdega znaèaja – Buzz-Off. Njihova rasa se nikoli ni pretirano dobro razumela z drugimi leteèimi rivali, s Stratosovimi bojevniki, ki prihajajo iz plemena Avion, vendar so zaradi nara¹èajoèe nevarnosti vendarle sklenili pakt in Buzz-Off je kralju Randorju obljubil zvestobo in pomoè v boju. Ta èebelji bojevnik je zelo divji, nekoliko zadirèen in zelo, zelo ponosen na to kar je. Kar se odloèi, to bo tudi izpeljal, pa èetudi ve, da dela napaèno potezo. Èisto nasprotje mirnemu in premi¹ljenemu Stratosu. Ni pretirano zaupljiv, èeprav se Gospodarji nanj brez skrbi lahko zanesejo. Buzz-Off je zelo moèan in to moè mu daje sad, ki ga njegovo ljudstvo prideluje v Meglenem Gorovju – Ambrosia. Na njega in na vse bojevnike iz njegove rase deluje veèno, na pripadnike drugih plemen pa le nekaj èasa.


Orko
Tudi de¾urni sme¹ko, po domaèe Orko, se je vrnil in to v popolnoma njegovem slogu, kar pa smo tako ali tako prièakovali. Orko, sicer pri¹lek iz druge dimenzije, je bil v originalu zelo priljubljen lik, tokrat je mogoèe od zaèetka malce manj, a svojo popularnost iz dela v del zvi¹uje. Kaj veliko o tem leteèem èarovniku ne bi mogel reèi, kot to, da je pri svojem delu izredno neuspe¹en. O tem prièajo tudi ne¹tete nezgode, ki so bile povezane z njegovim èaranjem. Orko se morda poèuti kar malce odrinjenega, saj bi z veseljem v vsakem trenutku pomagal ostalim Gospodarjem, a mu ti v veliki veèini primerov ne ustre¾ejo. V nekaterih delih se tudi izredno izka¾e, tako da o njegovi koristnosti ni nobenega dvoma. Seveda pa ne tudi v njegovi sme¹nosti, karizmatiènosti ter vsesplo¹ni prikupnosti.


Mekaneck
Mekaneck, mo¾ s sposobnostjo stegovanja svojega vratu v neverjetne vi¹ine, je gotovo eden izmed najbolj nenavadnih Gospodarjev. Mekaneck je eden tesnej¹ih prijateljev Randorja ter Duncana. Slednji mu je re¹il ¾ivljenje mnogo let nazaj, ko je bil v hudi nevihti Mekaneckov vrat hudo po¹kodovan. S svojo posebno tehnologijo je svojemu prijatelju vstavil zelo dolg mehanièni vrat, ki se lahko dvigne v neverjetne vi¹ine. Kako je Duncanu kaj takega uspelo, pa je seveda vpra¹anje. Mekanecka zaradi te sijajne sposobnosti ostali Gospodarji v boju uporabljajo kot opazovalca, èeprav se zna tudi boriti in takrat mu je v pomoè ¾elezni kij. Mekaneck je miren èlovek, èeprav se poèuti nekoliko manjvreden, saj se njemu sposobnost, ki jo ima ne zdi tako zelo uporabna. Prijazen je do ostalih Gospodarjev in ko je potrebno se vedno izka¾e za osebo, vredno èasti, da se bori v vrstah Gospodarjev Vesolja.


Sorceress
Za¹èitnica gradu Grayskull je mati Teele in je ena izmed pomembnej¹ih in najmoènej¹ih oseb na Eterniji. Verjetno je ena izmed najbolj tragiènih likov, saj dneve in dneve pre¾ivi za stenami starega gradu, ter se trudi braniti utrdbo, ki je zatoèi¹èe izredne moèi in hkrati hudo trpi, ker svoji hèerki ne more zaupati svoje skrivnosti. Ima telepatske sposobnosti, s katerimi lahko kontaktira Adama v trenutkih, ko grozi nevarnost. Lahko se spremeni tudi v Sokola in poleti izven zidov gradu, vendar takrat izgubi dobr¹ni del svojih moèi in je lahek plen za nasprotnika. Maginja je imela v preteklosti kar velik vpliv na pomembne dogodke, ki so se dogajali na Eterniji, vendar teh spominov ni zaupala nikomur razen Duncanu. In prav veliki bojevnik ter tehnik je morda tudi biolo¹ki oèe Teele.

Sy-Clone
Sy-Clone je moj najljub¹i Gospodar izmed vseh. Prihaja iz starodavnega, ¾e zdavnaj zapu¹èenega otoka Anwat-Gara, kjer je kot zadnji primerek svoje civilizacije branil mogoène Legacy Stone. Ker so bili slednji unièeni je zapustil otok ter se pridru¾il Gospodarjem vesolja na Eternosu. Sy-Clone je zelo moder ter izredno premi¹ljen v dejanjih. S svojimi mogoènimi vetrovnimi sposobnostmi je zelo pomemben èlen Eternijske obrambe. ©koda, ker ga avtorji niso veèkrat uporabili, saj je zanimiv, atraktiven, hkrati pa dokaj originalen junak. Zelo zanimivi so njegovi poetski dialogi ter izrazite so njegove ¾alostne oèi, v katerih se kar ble¹èi ¾elja, da bi spoznal svojo dru¾ino ali pa pripadnike svoje izumrle civilizacije.

Moss Man
Moss Man je nekak¹en Eternijski gozdovnik, ki ¾ivi v Veènozelenem Gozdu in kot tak ni klasièen Gospodar Vesolja, èeprav bojevnikom, ki delujejo pod tem imenom rad priskoèi na pomoè. Kot eno najstarej¹ih bitij je seveda izredno izku¹en ter moder, njegov globok glas pa je topel. Kljub svojim letom, ga ob unièevanju narave popade bes in takrat ne ka¾e veè svojih let temveè postane stra¹no divji ter nevaren. Kamor Moss Man stopi, zraste trava ter po¾enejo cvetlice in prekrijejo pusto kamenje ali pe¹èene povr¹ine. Gozdovnik je Gospodarjem ¾e veèkrat pomagal v stiski in jih re¹il pred nevarnostmi. V seriji se sicer ne pojavi pogostokrat, vendar ko se ima kar veliko in pomembno vlogo.




Man E Faces
Vloga pravega Eternijskega gledali¹kega igralca pripada temu Gospodarju. Spremeni se lahko v robota, po¹ast ali pa v èloveka. Vsaka od njegovih » preoblek » ( spremeni se mu namreè samo obraz ) ima svoje posebne uèinke; kot robot bolje meri in strelja s svojo lasersko pi¹tolo, kot po¹ast poveèa svojo moè in v svoji normalni èlove¹ki podobi je ¹e najbolj podoben ostalim Gospodarjem. Njegov karakter in osebnost se seveda spreminjata z menjavo preoblek, kajti kot robot je Man E Faces nekako brezoseben, kot po¹ast je seveda ves divji in nevaren, medtem ko je v svoji èlove¹ki obliki dokaj miren ter prijazen. Man E Faces se sijajno razume z vsemi Gospodarji, predvsem pa z Ram-Manom, s katerim ob prostem èasu in v obdobju miru najraje gresta ribarit.


Roboto
Roboto je bil zgrajen predvsem zato, da bi Gospodarji lahko z njim igrali pravi Eternijski ¹ah. Robot je tako vse dni presedel pred veliko ¹ahovnico in èakal na igre ¾eljne Gospodarje. Veèkrat se mu je pridru¾il Sy-Clone ter Orko in tako je svojo vlogo dobro opravljal. A ko je pri¹lo do hude bitke, je Roboto spoznal, da bi lahko svoje sposobnosti bolje izrabil. Ker je njegov razum nekje na meji èlove¹kega, si je sam izdelal oklep ter se oboro¾il. Ker je bil kot ¹ahist dobro podkovan v raznih taktikah je pri¹el Gospodarjem zelo prav v boju, èeprav so se ga na zaèetku branili, a so na koncu vendarle popustili in ga sprejeli medse. Roboto kljub izrednemu razumu nima èustev, saj mu v notranjosti ne bije pravo srce, temveè ga poganja izredna samo-napolnjujoèa-se Duncanova baterija.

Fisto
Fisto, ki se je na veliko veselje in preseneèenje mnogih obo¾evalcev originala vrnil v velikem slogu, ima tokrat mnogo veèjo vlogo kot v osemdesetih, kjer je bil stranski lik. Grob mo¾ z ogromno desnico je starej¹i brat Duncana in se je skupaj z njim boril v obdobju velikih vojn, The Great Unrest imenovanih. Ker je kar naenkrat izginil, ga je brat oklical za bojazljivca, zato se ne razumeta prav najbolje. Fisto je zelo grob mo¾ak, katerega dobro namerjen udarec z ogromno ¾elezno pestjo ( ki mu jo je vendarle napravil Man At Arms ), podere ¹e tako moènega nasprotnika. Po srcu je sicer dober in je vedno pripravljen tvegati ¾ivljenje za svoje bojne kolege. Ker je v preteklosti izgubil spomin, se nekaterih dogodkov ne spominja najbolje in zato ¹e vedno ostaja vpra¹anje, kdo je pravi biolo¹ki oèe Teele. Duncan ali moèni desnièar ?

Keldor
Keldor, sposoben in izurjen alkimist, je s svojo vojsko unièil Hall of Wisdom ter tako razdejal domovanje Elderjev, ki so kmalu za tem izginili. Izredno uglajen in premeten taktik ter izreden meèevalec, je bil ¾e dalj èasa eden glavnih nasprotnikov Eternijske vojske. V boju s svojim veènim nasprotnikom, takrat ¹e generalom Randorjem, je skupil hudo po¹kodbo, ki mu jo je prizadela lastna kislina, ki mu je ¹pricnila v obraz sredi srditega boja. Njegovi podlo¾niki so u¹li, Keldor pa je izginil neznano kam…

Skeletor
…a se je èez ¹estnajst let vrnil. V spremenjeni obliki. V neèlove¹ki podobi. Razjarjen ter ¾eljan ma¹èevanja ter Eternijskega prestola se je ponovno prikazal iz megle pozabe – kot Skeletor. Keldorja ni veè, sedaj je njegovo mesto zavzel Overlord of Evil. Skeletor se v svoji drugi obliki moèno razlikuje od Keldorja. Kljub temu, da je ohranil vse sposobnosti, ki jih je imel prej, ¹e posebej sijajno meèevanje, je napredoval predvsem v magiji. Skeletorja ne ¾ene naprej le pohlep po slavi in moèi, temveè ga poganja surova jeza ter zloba. Nekaj malega èlove¹kih èustev, ki jih je nekoè zagotovo imel je sicer ¹e ohranil, a v njemu veèinoma prevladuje le èistokrvna ¾elja po ma¹èevanju. Prav ta ¾elja mu verjetno da ¹e dodatne moèi, da se veèkrat spusti v neenak boj z Eternijskimi varuhi miru popolnoma sam in le z dvema meèema v rokah. Seveda v njemu ¹e vedno ¾ivi kanèek nekdanjega stratega, saj mu nista tuja niti diplomacija niti zanikrna izdaja. Skeletor se poslu¾uje vseh mogoèih naèinov, da bi dosegel svoj cilj in gorje nasprotnikom, ki se mu postavijo na pot.

Beast Man
Ta mogoèni negativec, se je boril ¾e za Keldorja, sedaj pa je enako pokoren tudi svojemu novemu gospodarju. Beast Man je izredno moèan, vendar je njegova najveèja odlika ta, da lahko kontrolira vse po¹asti in zverine, ki se sprehajajo po Eterniji. Skeletorju je pokoren ter ga spo¹tuje, do svojih nasprotnikov pa je neusmiljen. Ker se po njegovih ¾ilah pretaka divja, vroèa ¾ivalska kri, predstavlja moènega negativca, ki Gospodarjev povzroèa sive lase. Kljub dejstvu, da Beast-Man ni zelo pameten, je eden najbolj¹ih negativcev iz vrst Skeletorja, kar pa ni preseneèenje, saj je bil Zverina ¾e v originalu eden bolj¹ih in popularnej¹ih podlo¾nikov. S svojo velikostjo ter z legendarnim bièem v roki bo Beast-Man oèaral vsakega ljubitelja velikih be¹tij.

Tri Klops
Tri Klops je ¹e eden izmed starih znancev, ki so se vrnili v prenovljeni razlièici. Tokrat je predstavljen tako, kot je potrebno. Tri Klops je gospodar vizije, saj lahko s pomoèjo posebne èelade gleda na veè razliènih naèinov. Ob Skeletorju je verjetno najbolj¹i meèevalec izmed vseh Eternijskih bojevnikov. Poleg vsega pa je ¹e sijajen izumitelj, saj za svojega gospodarja izdeluje razlièna oro¾ja, ki jih nato uporablja v boju proti He-Manu. Njegov najbolj uporaben izum je gotovo Doom Seeker, ki je nekak¹na sledilna in vohunska leteèa naprava. Tri Klops je tokrat predstavljen kot pameten in zvit karakter, ki kot mnogo negativcev i¹èe in èaka na svoj èas, ko bi sam uspel priti do oblasti

Mer-Man
Mer-Man je Skeletorjev podlo¾nik, ki ¾ivi v temnih globinah Raka¹kega morja. Globoko pred nepovabljenimi pogledi èaka na ukaze svojega gospodarja. Mer-Man z lahkoto kontrolira gromozanske in stra¹ne vodne kreature, med katerimi prednjaèi ogromna leteèa morilska riba. Na kopnem sicer ni tako zelo uspe¹en kot v vodi, èeprav se s svojim magiènim tridentom ter posebnim meèem zna tudi zelo uspe¹no upirati nasprotniku. Gospodar morja je eden izmed najtesnej¹ih Skeletorjevih pajda¹ev in nanj le-ta vedno raèuna.

Evil Lyn
Èe je kdo izmed bojevnikov Skeletorja premeten ter zvit, je to vsekakor zlobna èarovnica noèi. Evil Lyn se je zapletla v neèedne posle v trenutku, ko je spoznala Keldorja. Odloèna ter zelo iznajdljiva maginja je ostala zvesta tudi Skeletorju, èeprav je opravljala naloge pod njegovim poveljstvom mnogo manj zavzeto kot poprej pod Keldorjevim. Zelo velika razlika med njo ter ostalimi Skeletorjevimi bojevniki je ta, da ne dopu¹èa ter ne odpu¹èa napak. Èe jo nekdo iz vrst zlobnih sil prevara, mu ne bo nikoli veè zaupala in bo iskala pravo prilo¾nost za ma¹èevanje. Neodpustljiva, zelo diplomatska ter mogoèna – to je Evil Lyn, najmogoènej¹e oro¾je v rokah Skeletorja.

Trap-Jaw
Tudi Trap Jaw je eden izmed negativcev, ki je opravljal neèedne posle ¾e za Keldorja, èeprav je bil v tistih èasih po de¾eli znan kot Kronis. V hudi bitki je bil hudo po¹kodovan, zato si je na mesto izgubljene desne roke montiral oro¾je, namesto spodnje èeljusti pa mehanièni nadomestek, s katerim se lahko pregrize skozi vse vrste kovine. Trap Jaw sicer ni eden izmed najpametnej¹ih Skeletorjevih podanikov, vendar svojo vlogo opravlja dobro, saj kot mojster oro¾ij izredno dobro izkori¹èa svoje prednosti in se zato v boju izka¾e kot raznolik ter nepredvidljiv nasprotnik.


Clawful
Sea of Rakash je veliko Eternijsko morje, kjer ¾ivi na stotine razliènih morskih bitij. Mednje sodijo tudi ogromni raki, ki v teh vodah i¹èejo hrano za pre¾ivetje. Eden izmed njihove rase pa se je osamosvojil ter je postal tudi bojevnik v vrstah Skeletorja. Clawful je brez dvoma najneumnej¹i bojevnik temnih sil. S svojimi neumnimi ter negotovimi komentarji se je zapisal na listo najbolj neumnih likov, ki so se kdajkoli pojavili v MOTU seriji. V boju je zavoljo ogromnih kle¹è sicer dokaj uporaben, a kaj ko vedno napada popolnoma ne taktièno in je kot tak velika in zanesljiva gibljiva tarèa. Kdaj pa mu seveda uspe zadati tudi kak moèan ter boleè udarec.


Whiplash
Globoko pod povr¹jem, v Subterniji, ¾ivita dve razlièni rasi, Speleansi ter Caligari. Slednji so nekak¹ni ogromni bojeviti ku¹èarji iz vrst katerih prihaja tudi Skeletorjev podlo¾nik, Whiplash. Caligarji sicer niso naklonjeni gospodarju zlobe, a hkrati tudi niso na strani Whiplasha, saj so le-tega izgnali iz svojih vrst zaradi izdaje. Ogromen ku¹èar z moènim ter masivnim repom, je tako konèal v vrstah Skeletorja, kjer se po svojih najbolj¹ih moèeh bori proti He-Manu in Gospodarjem. Whiplash je ¹e eden izmed neumnej¹ih bojevnikov. Tako omejen kot Clawful sicer ni, ampak zelo bolj pameten pa tudi ne. Ker je zelo moène postave zagotovo sodi med najmoènej¹e Skeletorjeve podlo¾nike.


Stinkor
Stinkor je popolnoma nov lik, ki se je prviè pojavil v svetu animacije. Odiphius, majhna, kosmata in koali podobna ¾ivalca z velikimi zlobnimi oèmi, je zaradi nesreèe v Skeletorjevem laboratoriju mutirala v ogromnega, smrdeèega dihurja. Stinkorjev glavni adut je torej neznosen smrad, ki se ¹iri od njega in ga lahko s posebno napravo kontrolira in po¹ilja v tisto smer kot sam hoèe. Prav zaradi tega se ga ostali podlo¾niki temnih sil izogibajo, èeprav se v boju veèkrat zelo dobro izka¾e. Ni sicer prav zelo pogumen, saj se huj¹ih nevarnosti najraje ogne, a Skeletorju je pokoren in v veliko èast mu je, da se lahko bori zanj.

Webstor
Webstor je eden bolj¹ih negativcev in hkrati eden redkih, ki se od originala popolnoma razlikuje. Ogromen pajek-èlovek je neodvisen negativec, saj ni klasièen èlan Skeletorjeve vojske. Bori se sicer tudi zanj, kadar mu je to v interesu, a drugaèe se peha za svojimi lastnimi naèrti ter umazanimi poèetji. Webstor ni bil velikokrat viden v novih epizodah, kar je velika ¹koda, saj ima ta premeteni negativec ogromen potencial, da bi postal ena veèjih gro¾enj Eternijskemu miru.


Evil Seed
Tudi Evil Seed, podobno kot Webstor, ni klasièen Skeletorjev bojevnik. Njegovo domovanje je v podzemnih rovih v Veènozelenem Gozdu. Njegov glavni ¾ivljenjski cilj je, da s svojimi strupenimi ter unièujoèimi semeni unièuje vse zdravo ter brsteèe rastlinje ter tako krèi starodavni gozd. Kot tak je seveda najveèja gro¾nja Eternijskemu gozdovniku Moss Manu, ki ima vseskozi veliko opravka z njim ter z njegovim poèetjem. Evil Seed je velik hinavec, a je vsekakor izredno prebrisan in vedno ve, kaj namerava storiti v danem trenutku.

Two Bad
Dva smrtonosna plaèanca, veèna si nasprotnika ter dve popolnoma razlièni osebi po karakterju, sta za vse veène èase zdru¾ena v eno telo, ker nista uspela izvr¹iti naloge, ki jima jo je zadal Skeletor. To je za Tuvarja ter Baddhro najhuj¹a kazen, kar si jo lahko zamislita. Ker si Skeletorju ne upata veè nasprotovati, mu slu¾ita, a na vsak naèin posku¹ata poiskati re¹itev, ki bi ju ponovno razdvojila in ju re¹ila strahovitih muk. A dokler jo ne dobita, bosta temnim silam slu¾ila pod skupnim imenom – Two-Bad.


Count Marzo
Count Marzo je eden starej¹ih negativcev na Eterniji, saj je kalil mir ¾e za èasa Kralja Mira. Najveèja moè Marza izvira iz starodavnega Amuleta Moèi, ki ga ima vedno pri sebi in s pomoèjo katerega se lahko obrani, v obliki moènega energetskega ¹èita, ali pa z njim napade nasprotnika. Kot mogoèen èarovnik poseduje veliko znanja in je eden redkih, ki je sposoben odpreti vrata drugih, stra¹nih dimenzij. Count Marzo je zelo preudaren in premeten negativec. Vedno naredi tisto, kar je zanj najpomembnej¹e in kar ga lahko pribli¾a ¹e veèji moèi ter oblasti. Vse kar naredi, naredi s stilom in je, s svojim mogoènim pregrinjalom, z zverinskim a prodornim pogledom in z neverjetnim znanjem, ki ga obvlada, zelo velika gro¾nja Eterniji.


King Hiss
King Hiss je eden od dveh najstarej¹ih bojevnikov, ki sta bila nevarna Eternijskemu prestolu v daljni preteklosti, ko Eternosa in ostalih velikih mest sploh ¹e ni bilo. Hiss je zastra¹ujoè poveljnik Kaèje vojske, ki je na njegov ukaz zgradila starodavno utrdbo Snake Mountain. Starodavni kralj se pojavlja v dveh oblikah: v èlove¹ki obliki ter v kaèji, kjer se mu zgornji del trupa spremeni v kaèje telo. Kralj Hiss je neusmiljen in odloèen v svojih dejanjih; je sicer po¹ten ter nagradi vsakogar, ki mu je vdan, a hkrati stra¹no kaznuje vse, ki se mu postavijo na pot ter ga posku¹ajo zaustaviti. Njegov hladen in miren glas dokazuje, da je zelo preudaren ter zelo moder. Èe hoèe ostati pri svojih moèeh, mora veliko jesti. Hrano ponavadi dobiva v obliki ujetnikov, ki jih njegovi vojaki ulovijo v ta namen. Med njegovimi podlo¾niki vlada preprièanje, da je najveèja èast, ki lahko doleti njihove nasprotnike prav ta, da konèajo kot obrok stra¹nega kralja.

General Rattlor
General Rattlor je svetovalec Kralja Hissa. Ogromni general je svojemu kralju popolnoma vdan in bi zanj brez pomislekov ¾rtvoval svoje ¾ivljenje. Kralja oskrbuje z potrebnimi informacijami in hkrati poveljuje njegovi moèni vojski. Rattlor je sposoben ter zvit, predvsem pa se spozna na voja¹ko taktiko in se tudi sam spopada s svojimi bojevniki v bitkah. Resda nima posebnih sposobnosti, kot ostali glavni aduti kralja, a to pomankljivost nadomesti z domiselnostjo ter svojo izredno moèjo, ki jo demonstrira v boju.


Tung Lashor
Tudi Lashor je eden izmed starodavnih Kaèjih mo¾ en eden od elite. Njegov adut je dolg in moèan jezik, s katerim ovije nasprotnika in ga s tem prisili k razoro¾itvi. Tudi on si ¹teje v èast, da se lahko bori za King Hissa in je podobno kot General Rattlor eden izmed njegovih najbolj vdanih podlo¾nikov. Tung Lashor je zelo agresiven ter nepopustljiv bojevnik, ki se vedno zaveda, komu v èast bije bitko.


Sssqueeze
Sssqueeze v boju uporablja svoji stegujoèi roki, na katerih ima namesto dlani grozljivi in vre¹èeèi ku¹èarjevi glavi. Svojega nasprotnika ovije z njimi kot piton ter ga stiska do smrti. Njegova vloga med Kaèjimi bojevniki je velika, saj Sssqueeze zaradi svojih sposobnosti z lahkoto dosega bolj oddaljene nasprotnike, ali jih s svojimi rokami klati z vi¹jih polo¾ajev. Poleg tega je ¹e zelo gibèen in je eden najbolj nepredvidljivih Kaèjih bojevnikov, hkrati pa eden nevarnej¹ih.

Snake Face
Snake Face je nekak¹na Meduza v vrstah bojevnikov King Hissa. Njegov obraz je le maska, iz katere se na mestih kjer naj bi imel oèi ter usta, po¾enejo ogabne, zvijajoèe se kaèe in kdorkoli ga v tistem trenutku pogleda se spremeni v kamen. Snake Face je vedno miren in ravno zaradi tega deluje ¹e bolj grozljivo in nedotakljivo. Ta mogoène¾ ne govori veliko, saj se izkazuje z dejanji. Je izreden bojevnik in se ne zana¹a le na svoje izredne sposobnosti, temveè zna nasprotnika poraziti tudi v po¹tenem in enakem boju, v katerem ne igra magija nobene vloge.

Kobra Khan
Kobra Khan ni pravi pripadnik Kaèjega ljudstva, zato ga General, Tung Lashor ter Squeezee ne jemljejo kot sebi enakega, temveè ga zanièujejo. Kljub temu se ne ozira na njih, temveè poskusi èim bolje slu¾iti svojemu kralju, èeprav na svoj prilizujoèi naèin. Khan je pravi diplomat med kaèonarji, saj je kos vsaki situaciji in vedno se zna prilagoditi in vse dogodke obrniti sebi v prid. V boju, poleg svoje gibènosti koristi tudi sposobnost, da nasprotnika o¹kropi s smrtonosno kislino. Kobra Khan je eden najbolj zanimivih in nepredvidljivih bojevnikov, ki se borijo na strani Kaèjega ljudstva in kot tak igra zelo pomembno vlogo v zgodbi.

Hordak
Hordak je bil prvi, ki je stoletja nazaj prviè uspel premagati King Hissa in njegovo vojsko. To je èarovnik izrednih moèi, ki je ¾e v preteklosti pisal zgodovino Eternije na svoj znaèilni, unièujoèi naèin. Starodavni mogoène¾ je s pomoèjo groznega uroka razdelil planet na Temno in Svetlo stran. Njegovo znanje je prevzelo tudi Keldorja, ki se je zatekel v njegovo zapu¹èeno zatoèi¹èe po pomoè, ko jo je grdo skupil v boju z Eternijsko vojsko. Hordak mu je re¹il ¾ivljenje in ga spremenil v demona Skeletorja. Njegov vpliv je bil lepo viden skozi celotno Eternijsko zgodovino, saj je najmoènej¹i izmed negativcev poleg Kralja Hissa, porazil tudi prvega in mogoènega Eternijskega kralja Grayskulla.

Zodak
Zodak, Cosmic Enforcer, je eden najskrivnostnej¹ih likov v celotni seriji. Ta grobi, brezobzirni ter po dejanjih hitri junak, ne dela ne za dobro ne za slabo stran, èeprav v hudih èasih stopi na stran Gospodarjev. Sam ¾ivi v stolpu, visoko v zasne¾enih planinah ter ves svoj èas posveti meditiranju, s pomoèjo katerega veèkrat zazna vizije prihodnosti. V njegovi notranjosti ¾ari ¾elja po ma¹èevanju, saj je King Hiss v obdobju antiènih Eternijskih vojn ubil njegovega brata in prav to je tudi razlog, da je Zodak v svojih dejanjih velikokrat nepremi¹ljen ter naiven. Ker opravlja tako pomembno obrambno vlogo, noèe priznati, da kdaj tudi on potrebuje pomoè. Kljub vsemu je Zodak v veliko pomoè Gospodarjem, kadar ga res potrebujejo, saj kot antièni bojevnik, ki ga poganja neverjetna ter skrivnostna moè, pozna Eternijo kot lasten ¾ep in lahko ¹e kako odloèilno vpliva na izid. Cosmic Enforcer pa pozna tudi dobro varovano Adamovo skrivnost.



Kralj Grayskull
Grayskull je bil prvi, ki je zdru¾il ljudi antiène Eternije ter ustanovil zdru¾eno kraljestvo, kateremu je kraljeval kot pravièen vladar. Bil je pogumen, dober, moder ter moèan kralj, ki je ljubil svoje kraljestvo ter je bil za mir pripravljen storiti vse.
Ob prezgodnji smrti, ki jo je do¾ivel zaradi spopada s Hordakom, je vso svojo moè preselil v svoj meè, iz katerega èrpa energijo He-Man in tako nadaljuje poslanstvo, ki ga je zaèel opravljati Grayskull stoletja nazaj.
Ocena:


izšla

Superlove

(2001)

praznuje

Jeanna Vitenzon
(1929)

zajeto

Gokurōsama

plakatirano

What a Peaceful Day

video

Boxtrolls, The

ilustrirano
Samurai Fish




2. mednarodni festival stop-motion animacije Stoptrik (0)




© 2011 SloCartoon | Kdo smo | Pomoč | Pogoji uporabe | Oglaševanje