uporabniško ime 
geslo 
iskanje risank:

Nadgradnja SloCartoona:
jo nestrpno pričakujem!
me ne zanima

Prišlo je do napake. Počakajte trenutek in pritisnite osveži.Aktivni uporabniki
1 gost

Število obiskov od 1.9.2002: 23.200.458
Komentarji na novico
14.12.2004
Nova tehnologija lahko delo oteži
Slika
Mamoru Ošii, scenarist in režiser animeja Ghost in the Shell 2: Innocence, pravi da napredek računalniške tehnologije dejansko ni olajšal procesa, temveč ga je še bolj zapletel.

"Vse nove animacijske tehnologije so dodale h količini dela. Animaorji težijo k temu, da se vselej maksimalno potrudijo, z digitalno tehnologijo pa lahko proces večkrat ponovijo. Posamezne prizore 10 krat bolj skrbno animirajo, zato imam tudi sam 10 krat več dela s pregledovanjem. Pri prvem filmu je upodabljanje trajalo celo noč. Danes je precej več gradiva za upodabljanje. Vsak je imel po dva ali tri računalnike za sočasno upodabljanje, kar je še dodalo h količini dela." razlaga Ošii.

Kljub računalnikom pa režiser pravi, da vse podobe temeljijo na ročno risanih risbah. Večina tekstur je risanih ročno, ker če bi uporabili teksture, ki so del programske opreme, bi bil film videti, kot vsi ostali filmi. To je njegov kredo - vse teksture morajo biti ustvarjene ročno, šele nato jih skenirajo v računalnik in obdelujejo dalje.

Avtor: uri | Ura: 12:42:09 | Komentarji: 0 | Vir:

Te novice ni komentiral še nihče.


izšla

Barnyard Five

(1936)

praznuje

George Takei
(1937)

zajeto

Phineas and Ferb

plakatirano

Malumore

video

Paddington

ilustrirano
Samurai Fish




2. mednarodni festival stop-motion animacije Stoptrik (0)




© 2011 SloCartoon | Kdo smo | Pomoč | Pogoji uporabe | Oglaševanje