Prišlo je do napake. Počakajte trenutek in pritisnite osveži.Aktivni uporabniki 4 gostje
Število obiskov od 1.9.2002: 23.263.145 |
Komentarji na novico
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Avtor |
|
Komentar |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 27.09.2006 12:58:34
|
He, he, sem se prijavil... in bil sprejet (je bila bojda omejitev stevila udelezencev in zato je bilo potrebno tudi nekaksen svoj portfolio predlozit...). No, enivej, porocam o dogajanju tudi tukaj... Bi znalo bit kar fajn...
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 12.10.2006 14:42:46
|
No, malce pozno, pa vseeno.... Bilo je vrhunsko. Wojtek je faca. Res. Taksnih delavnic si se zelim (in, kot kaze, se bodo v naslednjem casu tudi se zgodile - kudos on Kibla for that one... ).
Dobivali smo se torej vsak dan od 2 popoldne pa do vecera (tam nekje do 8,9 zvecer - zadnja dneva tudi dalje). Najprej nam je Wojtek malo predaval o animaciji nasplosno, pokazal svoje risanke, ki smo jih seveda tudi 'analizirali' v kontekstu predavanja in podobno. Zadnje tri dni pa smo delali. In to prav zares. Kar se mene tice, so me presenetili (pozitivno, v najboljsem smislu) predvsem Wojtek-ovi pogledi na (na nek nacin) osnovne principe animacije. Doslej sem se animacije ucil predvsem iz knjig in to takih malo starejsih (Williams, Dovnikovic...). Ena od sila mocnih postavk na primer: Wojtek pove, da nam v skladu z opce veljavnimi principi animacije mora omenit tudi nekatere stvari, ki jih je pravzaprav Disney (in ameriska animacija 40-50-ih let) uveljavil. Taki so na primer: anticipation, squash and strech, exagregattion in podobno... NE, pravi Wojtek. Uporabljajte te principe, a uporabljajte jih s pravo mero. Pretiravanje v tem vodi v klise. Pa tole smo videli ze leta 1950. Nikar ponavljat... Fajn postavka, ki mi je odprla cisto drug pogled na animacijsko ustvarjanje. 'Stop to animate', pravi Wojtek. Delaj s filingi, z barvami, z likovno kompozicijo, uporabi nove pristope... Pa ni res, da mora biti vsak animiran lik Cute... In se in se je bilo podobnih (zame novih) pogledov na animacijo.
Poleg tega smo imeli se enega multi dobrega glasbenika, skladatelja, muzikologa... bla, bla, bla... Cameron-a. Kako nam je samo razlozil Hollywood-ski pogled na filmsko (seveda velja tudi za animacijsko) muziko na primeru Darth Wader teme iz Star Wars - genialno... Poleg tega smo z njegovo pomocjo vse sound-e za naso risanko sproducirali sami - torej, da se razumemo, nobenih sample-ov, nobenih 'zeNapisanih' muzik - preprosto from Scratch. Super. In kako zveni...
Zelo dober tudi koncept delavnice. Nekako sem pricakoval, da bomo pac vsak zase ustvarili nekaj frame-ov animacije, malo poteoretizirali o vsem skupaj in to bo to... Pa ne. Sploh ne. Ideja pravzaprav zares dobra. Naslov delavnice je bil DigiSuperstar in bomo torej ustvarili superjunaka Digi-ja. Wojtek je na listke zapisal dele telesa (roke, noge, glava, telo...). Te listke smo izzrebali in tako ustvarili ekipe po dveh ljudi, ki bodo sproducirale vsaka svoj del telesa. Wojtek je medtem neodvisno sproduciral zacetno in koncno sceno in pripravil vse za povezovanje izdelanih 'podrisank' v celotno zgodbo. Edi (soudelezenec delavnice) in jaz sva dobila roke. Torej, zamislita si kratko zgodbico, kako bi lahko nastala roka. Enako seveda za ostale ekipe. Vsaka zgodbica je morala biti nekako 'propisna' - zaplet, problem, moznost resitve, point of no return... razplet... itd. Najina zgodbica poteka takole: tip reze korencek v kuhinji in si odreze del prsta. Po prvem soku mu sine ideja, da bi odrezan prst posadil v loncek. To tudi stori in cez nekaj casa v loncku na oknu zrase roka, ki jo uporabimo za nasega Digi-ja... Narisali (in malo tudi napisali) smo storyboard, ga predebatirali, dolocili osnovni timing, zazeljene sounde in podobno. Naceloma se Wojtek ni obremenjeval z uporabljenimi sredstvi, oz. je vsak lahko delal v svojem najljubsem programu, smo si pa skupaj nahitro pogledali Adobe After Effects in (nekaj malega) Premiere (v obeh programih se je navsezadnje zgodila tudi koncna produkcija risanke). Tako se je pojavila kar pisana paleta uporabljenega programja: sam sem delal v ToonBoom-u, Tina v Mirage-u, nekaj ljudi v Flash-u, eden celo v 3DStudioMax-u, nekateri s PhotoShop-om v kombinaciji z AE in podobno. Tukaj zopet svakaCast Kibli, ki je poskrbela za vso potrebno opremo, od racunal, Wacom-ov, printer-ja, scaner-ja... NemaStoNema...
Zadnji dan smo finalizirali animacijo (tukaj nam je Wojtek zelo pomagal - sem ugotovil, da bi svoj del delal vsaj mesec dni, ce bi bral knjige in preizkusal razlicne variante, tako pa sem 'izPrveRoke' izvedel kaj je narobe - mucil me je predvsem timing - in sem tisto tudi v 'noTime' popravil...) in 'delali sounde'. Zabavno, da se niti ne da opisat. In koncni rezultat. Vau... cisto zares... Noro, kaj naredi dober sound za risanko.
No, da ne tezim vec, tukaj je moj del(cek) brez zvoka sicer in brez uradnega dovoljenja, a mislim, da ne bo nic narobe (naredil sem sicer se outro, drugace...). Celotnega Digi-ja pa bo moc videti na prihajajoci Animateki... V zgodnjem sobotnem jutru smo se razsli kot dobri frendi in si obljubili nadaljnje sodelovanje (vsaj kar se mene tice, se nekaj od tega ze udejanja - z Wojtek-om si ze malo mail-ava in kar tako sem si pridobil vrhunskega mentorja za svoje risanke. Z Dino-tom iz Kible sva na vezi, pa se Cameron mi je obljubil vsakovrstno pomoc pri sound-ih... MEGA!)
Se takih delavnic, vam recem. Aja, pa nekaj od Wojtek-ovega dela tudi tukaj...
LP, Gumby
| |
|
|
|
|
|
Avtor |
|
Komentar |
|
|
|
|
Horizontalna črta ločuje že videne komentarje od še ne videnih. |
|